- Audio Opname
- Audio Recorder
- Audio Recording
- » Call Center Software
- Call Recorder
- Gesprek Opnemen
- Gesprekken Opnemen
- IP Recording
- Monitoring Software
- Opname Apparaat
- Opname Apparatuur
- Opnemen Vergadering
- Quality Monitoring
- Raadsvergadering
- Recorder
- Recorders
- Recording
- Recording Programma
- Recording Software
- Spraak Recorder
- Telefoon opnemen
- Telefoongesprek opnemen
- Telefoongesprekken opnemen
- Telefoonopname
- Telefoonrecorders
- Voicelogger
- Voicerecorder
- VoIP Recording
- VoIP Recording Software
Bekijk overzicht
Call center software houdt in: software voor het opnemen van telefoongesprekken van call agenten om later te kunnen terugluisteren en de gesprekken te kunnen monitoren / evalueren. Van call center software wordt de laatste tijd steeds meer gebruik gemaakt. BPS International is een bedrijf dat call center software verkoopt.
Waarom call center software?
Met behulp van call center software kunnen gesprekken vastgelegd worden. Call center software is daarom bruikbaar als belangrijke telefoontjes teruggeluisterd moeten kunnen worden. Sommige organisaties zijn verplicht om call center software te gebruiken (vb. doktersposten, politie, meldkamers, financials), andere organisaties gebruiken call center software om belangrijke informatie vast te leggen.
Wie gebruikt call center software?
Call center software wordt binnen verschillende branches gebruikt. De Politie maakt gebruik van call center software om alle inkomende telefoontjes vast te leggen, financiële instellingen maken gebruik van call center software ter verificatie van afspraken, contact centers maken gebruik van call center software om de kwaliteit van de medewerkers te verhogen. Er zijn meer branches waarbij call center software toegevoegde waarde kan leveren. Weten of call center software ook voor u uitkomst kan bieden, neem dan nu contact met ons op voor meer informatie omtrent call center software, call monitoring software en kwaliteits monitoring.
Call center software van BPS?
O.a. voice- en call center software producten van Vidicode, voice- en call center software producten van CyberTech, voice- en call center software producten van Verint. Maar ook Business recording software en fax recording software om uw vergaderingen en faxen te kunnen vastleggen. Kortom u wilt audio of telefoongesprekken opnemen dan bent u bij BPS International aan het juiste adres.
Klik hier voor meer informatie omtrent call center software