Brochures
Hier vind u alle PDF brochures omtrent de NICE Recording eXpress.


Bekijk overzicht
AudioSearch

Quantify AudioSearch biedt snelle, accurate voice search tegen veel lagere kosten dan traditionele analytics. Nu geïntegreerd met de Quantify Recording Suite is AudioSearch een eenvoudige licentie-optie die geactiveerd kan worden in de al bestaande webinterface, die u nog intelligentere zoekmogelijkheden geeft.

Met Quantify AudioSearch is geschillenbeslechting, onderzoek en het helderheid bieden in de reeds gevoerde interacties nu nog een stuks eenvoudiger geworden dankzij de geavanceerde fonetische indexeringstechnologie. Het helpt organisaties in de Public Safety sector om snel en accuraat de informatie te verzamelen vanuit verschillende bronnen om een incident te reconstrueren en op te slaan. Voor Dealing & Trading organisaties is deze applicatie tevens handig om snel en duidelijk een bepaalde transacties terug te halen, zelfs waar verschillende talen door elkaar worden gesproken! 

Red Box Quantify - AudioSearch


Real-time analyse

 

Quantify AudioSearch’s fonetische zoekfunctie kan enorme hoeveelheden gesprekken vrijwel direct te verwerken. Zo kan een uur gespreksopname in een minuut geanalyseerd worden, dat houdt in 20.000 uur in minder dan een dag!

Uiterst effectief

 

In tegenstelling tot bijvoorbeeld het uitgebreid menselijk terugluisteren of handmatige transcriptie, waarbij vermoeidheid en fouten kunnen optreden, blijft Quantify AudioSearch altijd topprestaties leveren! Zelfs wanneer nieuwe trefwoorden of zinnen worden toegevoegd na een eerste onderzoek is er geen noodzaak om opnieuw de hele audio inhoud terug te luisteren.

Flexibel

 

De technologie die gebruikt wordt in AudioSearch is zo aanpasbaar dat het altijd resulteert in nauwkeurige resultaten ongeacht de geluidskwaliteit, een accent, dialect, jargon of andere niet standaard grammatica. Het is 'foneem-gebaseerd' en daarom ondersteund het meedere talen evenals jargon en gespecialeerde industriële termen met gemak!

U kunt zoeken op trefwoorden of zinnen evenals alle gespreksdata. De zoekresultaten verschijnen automatisch in het bekende Search & Replay gedeelte van de webinterface.